عکس || آهنگ || فیلم || جک و اس ام اس || موبایل

عکس || آهنگ || فیلم || جک و اس ام اس || موبایل

عکس || آهنگ || فیلم || جک و اس ام اس || موبایل

عکس || آهنگ || فیلم || جک و اس ام اس || موبایل

اس ام اس عاشقانه

اینو فرستادم به سلامتی اونایی که خطشون اعتباریه اما معرفتشون دایمیه !

+

+

+

از حقیقت های تلخ خسته ام …

یک دروغ شیرین بگو

بگو دوستت دارم…

+

+

+

دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست / گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست

من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل / تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست + + +

+

+

+

از روزی کـــه یکی دلــم را بــرده / تب دارم مثل طفل سر مـا خورده

گفتارم شعر، شعر هایم هذیــان / دکتر جان بنده زنده ام یــا مرده؟

+

+

+

پین کدتیم رفیق! سه بار اشتباه بزنی فنا می شیم

درست بزنی فدات می شیم!

+

+

+

بعضی ها مرد به دنیا میان…

بعضی ها مرد هستند ولی روزگار نامردشون میکنه…

صفای رفیقی که مرد به دنیا اومده و تو این روزگار نامرد مرد میمونه + + +

+

+

+

هر آنچه خواستم نیامد به دست

چون که بیگانه بودم به این دنیای پست

پی آب بودم کوزه به دست

چون که آب یافتم ، کوزه شکست

+

+

+

برایت آرزو میکنم بهترین هایی را که هیچ کس برایم آرزو نکرد + + +

+

+

+

خندیدن، خوب است

قهقهه، عالی است

گریستن، آدم را آرام می کند

اما…

لعنت بر بغض + + +

+

+

+

چو کَس با زبان دلم آشنا نیست

چه بهتر که از شکوه خاموش باشم

چو یاری مرا نیست همدرد ، بهتر

که از یاد یاران فراموش باشم + + +

+

+

+

دیروز تو گذشت ، دیشب تو گذشت ، امروز تو هم گذشت

آیا میان این همه گذشت تو هم می گذری + + + ؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد